PRAVIDELNÁ SE JARNÍ BRANKÁŘSKÁ škola od 16.05. 2020

Situace už nás pustila na led a tak jsme pro Vás připravili exklusivní sérii lekcí brankářských dovedností.

TERMÍNY: 30.5.2020 (a každou sobotu v červnu)

PROGRAM:
09:45 SRAZ
10:15 – 11:15 LED
11:15 – 11:30 úprava ledu, svačina
11:30-12:30 LED

CENA: 1000,-Kč

Tréninky vycházející z našich metod a filozofie zaměřené na bruslení, individuální dovednosti, chování a techniku brankáře v herních situacích. Každá lekce bude mít své téma, vše na sebe bude navazovat, takže pravidelnost bude výhodou. Samozřejmě na základě úrovně a rychlosti osvojování jednotlivých dovedností můžeme trénink individuálně upravovat, tak aby byl co nejefektivnější. Na základě poznámek se budeme snažit k hráčům přistupovat jako k individualitám.

Přihlášky:

e-mail : cernydaniel@sportsevents.cz

tel.: Černý Daniel +420 723 938 884

Informace k podmínkám tréninku v současném „nouzovém stavu":

Není povoleno používat související vnitřní prostory sportoviště, zejména společné šatny, umývárny, sprchy a podobná zařízení;
Trénovat lze ve skupině 100 osob (tento počet se týká i dětí a mládeže); aktuálně platí, že se osoby ve skupině nemění
Do skupiny 100 osob se počítají i trenéři; aktuálně platí, že se trenéři ve skupině nemění
Skupina 100 osob nemusí při tréninku používat roušku
Trénovat ve skupině 100 osob lze bez distanční vzdálenosti = bez udržování vzdálenosti 2 metrů
Neevidujeme žádné omezení pro kontakt hráčů ve skupině 10 osob
Na jedné hrací ploše může být více skupin po 100 osobách, společně tyto skupiny do kontaktu přijít nesmí. Skupiny musí dodržovat odstup vždy alespoň 2 metry
Neevidujeme žádná omezení používání pomůcek
Zvýšená hygienická opatření, zejména dezinfekce rukou, ale také míst, kterých se běžně dotýkají ruce
Zamezit současné přítomnosti vícero osob ve stejný čas v prostorách WC a dodržet povinnost užití ochranných prostředků dýchacích cest

Mohlo by
vás zajímat
Brankářské kempy - GOALIE ACADEMYFrancois Allaire CampJednodenní brankářský speciálJarní Pravidelná škola

© SportsEvents 2017